SI VOLS VENIR...

Aquest és un grup obert a tothom que vulgui venir, i té la intenció de seguir-ho sent. És per això que:

ATENCIÓ: grup tancat TEMPORALMENT i INDEFINIDAMENT(més endavant, ja es veurà)
-  
El que vingui per primera vegada, haurà de pagar 10 € (només la primera vegada i prou). Amb independència de si es torna a venir o no.

Per què? Organitzem les caminades per amor a l’art, però això comporta una feina de preparació d’hores. Ho vam començar a fer quan el grup començava a ser molt gran, per evitar que acabés tenint una mida ingovernable (el volem sempre petitet).

Amb això pretenem que el qui vulgui venir és perquè li agrada la filosofia del grup, llavors et pot agradar més o menys, o pots tornar o no... i encantats d’haver-te conegut i tan amics. Però d’aquesta manera evitem passavolants d’un dia a qui organitzem una sortida gratis per la cara (i tant si ets dels primers i no tornes, o dels segons i no vols tornar, només hauràs pagat un preu més que raonable). 



Qui pot venir?

Qui s’hagi llegit aquest post, sencer, i accepti totes les condicions. Ara bé:
  •        Si lo teu només és fer l’Aneto, la Pica d’Estats o similar, pots venir, però segurament aquest no serà el teu grup.
  •        Si tens pressa per acabar, ser a dalt del cim, arribar a casa per dinar o similar, també pots venir, però gairebé segur que aquest tampoc serà el teu grup.
  •        Si busques un grup de “singles”, tot i que mai se sap on trobaràs l’amor, pots venir, però millor busca a una altra banda.

     Si vols gaudir d’una caminada sense presses, en bona companyia, llavors aquest sí que pot ser el grup.

Com dic sempre, el més important no és quanta distància es fa, ni en quin temps, sinó gaudir del camí... que ja correm prou entre setmana.


QUI VINGUI HO FA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT, després d’haver llegit aquest post, conscients de l’activitat que es realitza i dels seus riscos i perills.


Com s’ha de fer?
Envia’ns un correu aquí al costat (sota el text) ---->


I ja quedarem. Tan fàcil com això.

Tenim un grup de whatsapp per on quedem els habituals, si vens i creus que tornaràs, t’hi afegim després de la primera caminada (si vols, és clar). És el més pràctic per repartir-nos en cotxes i quedar als llocs i hores exactes (tot i que, com deia, no obligatori).


Com van les caminades?
- Per fer-ho fàcil, el primer diumenge de cada mes, excepte si és pont (i agost, quan fem vacances i ves a saber on serem). Millor consultar les dates de sota!


- A les caminades mirem que hi hagi varietat, una mica de tot (salts d’aigua, cims, castells, muntanya baixa, alta muntanya, etc.). Ni molt fàcils perquè els que caminin molt no s'avorreixen, ni molt difícils, perquè els que caminin menys també les puguin fer. En definitiva, que siguin aptes per tothom.

- El ritme de les caminades depèn molt del grup i del dia, però sol ser tranquil, sense presses. Sempre portem dinar (i es dina al migdia allà on siguem). Solem acabar a la tarda (si la caminada és lluny de casa compta arribar tardet).


- A les caminades últimament (tardor 2018) el més normal és que siguem al voltant de 10 o 15. Alguna vegada només hem set 2 i en d’altres hem passat una mica de la vintena (d'aquí lo dels 10 €). De moment no hi ha cap problema per entrar al grup, però si creix massa potser en un futur posarem algunes restriccions (la idea és que com a molt a les caminades siguem 15/20, com a màxim).

- No sóc guia (ni cobro per ser-ho), això vol dir que a vegades ens equivoquem i hem de recular (allargant-se una mica la caminada), tot i que, almenys de moment, no ens hem perdut mai.


10 comentaris:

  1. Hola Xavier ! ... em dic Jordi Francesc, i ja ens coneixem de tres sortides. La última, va ser a Sant Aniol de Finestres. M´agradaria venir a la del diumenge. GRÀCIES. 656288130

    ResponElimina
  2. Hola Xavier m'agradaria venir a la caminada del 2 desembre. Es la primera vegada i ser que haig de pagar els 10€. Cap problema. Sóc de Pineda de Mar. 630382921 gracies.

    ResponElimina
  3. Hola Xavier, Estic interessada en la caminata del día 13 de gener. Es possible?. Ja em diras com abonar els 10 euros. Em dic Montse i el meu telefon es 607728492

    ResponElimina
  4. Hola xavi bon dia. Hem dic Nuria estic buscant grups com aquest per fer excursions.El meu tel. 640778217.

    ResponElimina
  5. Hola! Sóc l'Anna Mari. M'agradaria venir a la pròxima sortida. Com he de procedir? El meu mov és 627447627.

    Gràcies.

    ResponElimina
  6. Bon dia Xevi !! T'he enviat correu,potser per aquí serà més fàcil.

    Pots enviar info per diumenge 12 de gener ?

    M Rosa 679996101

    ResponElimina
  7. Gracies Xavi, m'agrada la teva politica de grup i per descomptat la gent que la forma, es tot plegat un mix agradable, no m'agrada gaire caminar, pero la companyia i la qualitat de la sortida compensa. Anire venint, si et sembla be...!!

    ResponElimina
  8. Hola Xavier,

    He vist que el grup està tancat temporalment. Si en algun moment el tornes a obrir m'agradaria poder venir ja que les sortides que hi han previstes m'agraden molt.

    Gràcies,
    Eva

    ResponElimina
  9. Bon dia Xavier,
    M'agradaria venir a caminar amb vosaltres ja que sempre surto sol.
    Si en algun moment torne-ho a obrir el grup,agrairia que m'ho facis saber
    Gràcies,tel665269539

    ResponElimina
  10. Hola m'agradaria poder venir a caminar amb vusaltres, soc veina teva C/Madriguera 4 Assumpta vila

    ResponElimina